Away I go

Wyjeżdżam. Na krótko, na chwilę, na mini-wakacje. Mimo, że to tylko pięć dni, jestem autentycznie podekscytowany. Jutro o tej porze będę w zupełnie innej krainie, opatulonej śniegiem i tak cholernie czystym, antracytowym niebem, że każde spojrzenie przez okno sprawia wrażenie, jakby się człowiek gapił w podrasowaną photoshopem pocztówkę. Zostawiam za sobą na 5 dni moją niechęć do chodzenia do pracy, zostawiam depresyjną pogodę w mieście, które nie wygląda ładnie zimą, zostawiam przybitego przyjaciela, który od chwili zamieszkania samemu we własnym mieszkaniu nie może się odnaleźć bez towarzystwa kogokolwiek w swojej przestrzeni. Zostawiam tłumaczenia, „projekty”, zlecenia i umowy o dzieło. Zostawiam też na 5 dni różne smutki. I choć wiem, że wszystkie te rzeczy rzucą mi się do gardła od poniedziałku rano, dziś jestem przeszczęśliwy jak dziecko, że mogę o tym po prostu zapomnieć. I zapomnę. Wbrew swojej naturze planisty-pesymisty. Za kilkanaście/kilkadziesiąt godzin będę śmigał na parapecie po stokach szerszych, równiejszych i dłuższych niż polskie autostrady, zastanawiając się czy moje ubezpieczenie obejmuje głupotę podczas przejazdów na half pipe’ach. I będę otoczony ze wszystkich stron żarówiastą bielą, nierealnie niebieskim błękitem i zadowolonymi z byle czego ludźmi. A po godzinach na stoku będę leniwie wygrzewał się w różnych saunach, otoczony pomarszczonymi ciałami dostojnych Austriaków. I będzie cudownie. Jakaś część mnie ma nawet nadzieję, że dobrze pamiętam i nie włączyłem roamingu w swoim telefonie. Choć z drugiej strony dobrze jest na wysokości 3000 m n.p.m. mieć z czego wezwać helikopter ratowniczy. Jak dobrze pójdzie, około 9 rano mój telefon po prostu grzecznie ogłuchnie.

Heh, jest 2:21 a ja nie mogę usnąć z wrażenia. Cieszę się 🙂 Autentycznie się cieszę

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

