O fejsbuku i homofobii, choć bez większego związku

Heh, właśnie znalazłem na fejsbuku kolejny dzisiejszego dnia post kumpla z Warszawy. To dla mnie zupełnie niepojęte, ale ten człowiek doszedł już do takiej symbiozy z tym portalem, że właściwie myśli poprzez fb. Temat a zarazaem i treść najnowszego wpisu: „czy mi się zdaje, czy ceny benzyny podskoczyły? O… o…”. W sumie jak się dobrze zastanowić, to jego fejsowy ekshibicjonizm intelektualny niewiele różni się ode tego, co ja wyprawiam. Może z tą różnicą, że jego popisanki ktoś rzeczywiście czyta 😀

Jakiś czas temu ów dobry przyjaciel, spędziwszy dwa lata w Berkley w USA, osiadł wraz z szacowna małżonką w Brukseli. Zacny to człowiek, jeden z kilku znajomych, którzy potrafili mi w stosownym momencie życia powiedzieć wprost, żebym się ogarnął, bo od mojego smęcenia rzygać się ludziom chce. Jak się tak głębiej zastanowię, to w ciągu tego roku otrzymałem już kilka takich interwencji na zasadzie terapii szokowej. I im więcej czasu od tego momentu upływa, tym bardziej sobie je cenię. Trzeba mieć wokół siebie ludzi, którzy Ci czasem strzelą w pysk. Proste. Trzeba mieć ludzi, którzy potrafią powiedzieć „weź schudnij” zamiast „dobrze ci w czarnym”. W sumie nie chce mi się nic mądrego dziś pisać. Życie trochę zwolniło na szczęście, jest błogi stan pozbawiony wydarzeń. Rozkładam się z ostatnimi pierdołami w dużym pokoju, zaczyna to jakoś przypominać miejsce, w którym ktoś żyje. Jeszcze prawie dwa tygodnie zanim odbiorę moją śliczną szafkę pod telewizor… a wiedziałem cholera. Wiedziałem, jak mi pedinks w Almi Decor mówił, że się postara na 5 października, to nie należy mu wierzyć. Wiedziałem… Tak właśnie powstają antagonizmy wobec innych orientacji seksualnych, tak się właśnie zaczyna homofobia! Od kłamstw w sklepie z meblami!!!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „O fejsbuku i homofobii, choć bez większego związku

  1. mmmmmmmmm. pisze:

    szok Gurlipku, szok!

Skomentuj

